Pengar, pengar...

Alltid ska det strulas med pengar.
Min mor har varit skyldig mig pengar i evigheter nu.. Hon säger "den 20de ska du få dom"... 20de kommer, jag frågar efter pengarna, hon svarar "den 27de ska du få dom"... Jag frågar efter dom den 27de, hon svarar "Tyvärr, den här månaden kan jag inte betala, men 20de nästa månad för jag över dom till dig." osv. osv.
Såhär har det varit i flera månader nu..
Ska man inte ens kunna lita på sin egen mor????
Det måste ju vara något som fattas i skallen på henne!?
Jävligt dålig stil... Jag tänker aldrig bli som henne... 
Skulle jag vakna en morgon å känna att jag blivit det så skjuter jag nog skallen av mig!

Jag hatar människor som är på det där viset. Och jag skämms över att ha henne som mor......
Usch för dig mamma, du borde skämmas!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0