Nationella provet är över!

Om jag ska vara ärlig så har jag aldrig tyckt ett prov varit så enkelt som nationella provet i Engelska A var idag. Å även fast jag bara sov tre timmar inatt så kändes det som att jag klarade det. (blev ingen sovstund under dagen innan provet)
Det var så lätt att jag trodde jag svarade fel på allt.... Jag har alltid trott att nationella prov ska vara svåra.. Men ack nej.. ^^
Jag tycker jag borde få VG på läsförståelsen iaf.. Hörförståelsen var lite svårare, men G borde jag iaf få där tycker ja.
Så fort jag får resultatet så ska jag skriva upp det här.. ^^

Nu ska jag gå å lägga mig.. Imorn är en ny dag med nya händelser!

NattiNatti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0