Fullt upp.

Idag har jag verkligen haft fullt upp..
Först var jag till bollnäs för att gå på dollarstore och rusta... Där köpte jag en fin fotoram som jag ska sätta in lite bilder på mig och Jongbeum, paketpapper, kökshanddukar, förkläde, grytlapp å lite saker som jag ska skicka iväg till korea. På rusta letade jag efter krokar som jag kan ha i köket, men hittade inga. Sen var jag till max och åt mat.
Efter jag kom tillbaka till byn så packade jag upp allt.. Slog in lite presenter å sen stack jag iväg till Elvéns. När jag kom hem därifrån så upptäckte jag att några saker fattades, så då fick jag gå tillbaka för att rätta till det hela. När jag kom dit så sa dom att jag kunde komma tillbaka på måndag för att hämta det sista. (kan tyvärr inte säga vad jag skulle ha därifrån för det är delvis till Jongbeums födelsedag, å han läser min blogg).
Sen när jag kom hem från elvéns för andra gången så pratade jag lite på msn med honom å nyss så pratade vi på telefon. Hela 100 lappen försvann. Skit också, måste fylla på telen igen imorn..... Han inte ens säga jag älskar dig. Typiskt!

Jaja, imorn så har jag tänkt att jag ska plugga mest hela dagen. Måste läsa 40 sidor i samhälle boken innan lovet är slut. Plus att jag måste skriva klart min engelska uppgift också... Blir lite stressigt nu i helgen känns det som.

Men till vecken så har jag inga speciella planer alls.. Bara skolan då... men annars är det lugnt tror jag. ^^

Saknar min älskade! Men,men... Snart kan vi ses igen.. Ska bli så kul..!

Nu har jag inte tid att skriva mer... Huuuj..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0