Hemma igen

Nu har jag varit hemma i ungefär en vecka. Känns som om det är mycket längre.
Skolan har jag börjat i nu igen också.
Det är kul, lite stressigt bara. Men jag trivs! =)

Nu om tio minuter ska jag iväg med farmor och farfar till kyrkan och käka lunch. Sen kl 14.00 ska jag vara hos optikern å kolla ögonen... Efter det blir det tillbaka till skolan igen. Slutar 20.30 idag... Suck! Snacka om att jag komemr vara trött när jag kommer hem. Blir nog sova tidigt ikväll. ^^

Saknar Jong Beum jätte mycket.. love you... Och systern Mi Hee också... Och hela korea... Saknar allt!!!!! Det var den bästa tiden i mitt liv jag hade där.
Vill tillbaka NU! *snyft*

Min dator är på lagning, sitter vid biblioteket nu. Det är därför inget nytt inlägg kommit på ett tag.
Jag tror att jag kommer kunna hämta den i början på nästa vecka, det sa iaf personalen. Men det märks väl..

Nu läre jag sluta skriva..

Huuuj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0