Dag 63

Imorgon aker jag hem gott folk... Kanns valdigt jobbigt att lamna alla.. Dom har liksom blivit lite som ens egen familj.
Jag kommer verkligen sakna Jong Beum och Mi Hee. Men vi kommer ha kontakt via e-mail, msn och telefon. Det kanns skont iaf. ^^
Aaah, jag vill verkligen inte hem.... SNYFT! Jag vill stanna kvar!!
Men det ska bli kul att se vannerna och familjen igen. Saknar er alla.
Lilla Jesper.. Sanna.... Det ska bli sa kul att se er igen.. Jag ska krama er tills ni blir skrynkliga! =)
Jocke, Crille och Carro.. Ska bli lika kul att se er igen ocksa.. A mamma och pappa.. Och Farmor o Farfar!! Wihii,,, pus pa er alla...!

Och mina vanner Emma, Dennis, Sara, Emma, Sandra, Carina och alla er andra,,,, kommer aven bli kul att se era ansikten igen. ^^

Denna sista dag sa kommer jag spendera tid med Jong Beum och Mi Hee. Jag ska bjuda ut dom pa restaurang och forsoka ha sa trevligt som mojligt. Aaaa, vad jag kommer sakna er.. Jag ska krama och pussa dom mycket idag sa att det racker for ett ar framover. Hihi.....

I LOVE YOU SO MUCH! 사랑해 김종범  ♥


Kommentarer
Fanny

Gud va roligt att åka till Korea :)

2009-02-03 @ 14:57:29
URL: http://baarajaag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0