Besök imorgon.. eller ja... senare idag

Tjo.. Nu ska jag gå å lägga mig.. börjar faktiskt bli ganska sent.
Imorgon.. eller ja.. senare idag så kommer Mona till mig på besök. Hon sa hon skulle komma runt tolv eller halv ett har jag för mig. Det ända tråkiga är att jag har slut på kaffe. :/ Hoppas att saft eller vatten duger. heh.
Å sen så ska jag plugga som tusan med historia uppgiften och försöka bli klar med en datakunskapsuppgift å göra lite i tyskan om jag hinner. =)
Hade även tänkt besöka mor min om jag får tid till det. Hat bara varit där en gång eller två sen jag kom hem från Korea i september.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0