Igår....

Igår hade var jag på 60-års kalas. Agneta firade sin dag.. Det var jätte trevligt å mycket med folk.... Gott fika var det också. ^^
Klockan 16.00 gick jag till jobbet.. kom hem någon gång efter 01.00..eller så var den kanske 02.00...?
Jaja, iaf så var det jätte mycket med folk där igår... Fulla lokalen typ hela kvällen!!! Eftersom det var ALLA HJÄRTANS DAG så ville många fira sin kärlek med lite mat å vin å sånt.. :)

Själv så var jag faktiskt lite deppig igår.. Alla hjärtans dag är en väldigt speciell dag för mig... å det kändes verkligen tråkigt att inte kunna fira den med sin älskade. Jag grät nästan av att se alla kärlekspar på jobbet igår som satt å gullade å såg så lyckliga ut. Det var väldigt vackert och romantiskt, men samtidigt så tyckte jag att det var så fruktansvärt orättvist..! T.T
Meeeen, nästa alla hjärtans dag.. Då jä*lar!!! Då ska jag minsann sitta på en fin restaurang med min älskade å ha det mysigt.. å så ska jag köpa honom en fin ask choklad å ge honom en puss på kinden.. å jagska var jätte snäll hela dagen. ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0