Mina nya mössor!

I söndags fick jag två nya mössor som en dam stickat till mig... fick en halsduk också men har inget kort på den ännu. ^^
Britt-Marie heter hon, och jag har bara träffat henne EN enda gång!! Blev lite förvånad att hon gillade mig såpass mycket att hon satte sig och stickade till mig. Hehe.... :)
Såhär hade hon skrivit till mig på ett kort;
Hej på dig söta Cilla!
Jag har stickat detta åt dig. Kanske det
passar dig, om inte så kan du ge det
vidare.
Jag önskar dig allt gott och väl.
Stor kram från
Britt-Marie
(vi sågs vid midsommar)



Kommentarer
Cimen

Åå den vita mössan var grymt snygg! Måste erkänna att jag är lite avundsjuk :)

2009-02-18 @ 17:32:12
URL: http://cimenhajo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0