2 Januari

Idag har Svea namnsdag.... Svea betyder den svenska.. Grattis Svea på namnsdagen! ^^

Anyway... nu har en ny dag med nya möjligheter börjat och detta är min andra rökfria dag.
Jag har inte rökt sen nyår. Mitt nyårs löfte var att sluta röka,,,, så jag hoppas jag lyckas denna gång. Men det kommer jag göra... Om jag någonsin vill bli en mamma så kan jag ju inte hålla på å röka å förstöra min kropp mer. Jag måste bygga upp min kropp så att jag blir stark. Jag kommer vara den mest hälsosammaste innan detta år är slut!
Å jag ska gå upp mer i vikt också har jag bestämt!!!
Jag har faktiskt gått upp snart 8 kilo sen februari 2008... I februari vägde jag 38 kg... å nu väger jag 45 kg! Otroligt!! Men jag ska upp till åtminstone 50 innan jag är nöjd! Min vikt borde ligga på 54 kg, men 50 räcker. ^^

Jaja, nu ska jag gå å äta frukost... Flingor med havremjölk!!! ..yummy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0