Camilla 20år!

Just nu så är jag hemma hos Dennis på födelsedagsfest.
Vår vän Camilla fyllde nämligen 20 år idag. =)
Alla dricker utom jag, men jag har lika roligt som de andra ändå. Just nu så är Dennis å Camilla på väg till pizzerian för att hämta pizza = typisk fylle-mat. Hehe.. Å Lisa är på väg hem å jag å Emma sitter här å väntar på maten.

Anyway..  min dator är trasig igen. Därför har jag inte varit särskillt aktiv den senaste tiden här på bloggen.
Lämnade den på lagning igår så jag får nog tillbaka den någon gång nästa vecka. Min kära morbror Peter lagar den åt mig. :)
Det konstiga är att datorn är bara 3 månader gammal,, så den borde inte ha gått sönder.. Men jag har alltid otur när det gäller elektronik så jag är inte förvånad.

Nu läre jag sluta.. Skriver igen så fort datorn är hel igen.
Hujj så länge.


Kommentarer
Toby Hagberg - Boys style in a gay's life ☆

haha nämen tack så mkt :D jag tyckte fan också jag var söt :P hehe

2009-01-10 @ 01:37:16
URL: http://tobieee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0