Upd

Tjo, nu var det tva dagar sedan jag skrev nagot har.
Det har inte hant sa mycket sen jag skrev sist.... Igar var vi till ett karaoke-stalle a sjong karaoke. Det var skit kul..! A sa var vi ute a gick runt runt.... Och vi tittade pa nagra avsnitt av serien FRIEANDS! ^__^

Idag sa var vi till en kladaffar och dar kopte ja mig tva klanningar och ett midjeskarp. Den ena klanningen ar vit med bruna blommor pa sjalva "kjol delen". Den andra klanningen ar en "ballonklanning" med en harlig midnattsbla farg, det ar den jag har midjeskarpet till... som ar svart..... skarpet ar svart alltsa.. hehe... =)
Vi var aven till en skoaffar och letade efter ett par snygga skor, men jag hittade inga...... Men jag ska leta vidare.
 Om det hade funkat att ladda over bilder fran telen till datorn sa hade jag kunnat visa er alla hur klanningarna ser ut. Maste verkligen fa det att funka snart. Ska be J.B fixa det.... om han far tid sa att saga. <'_'>

Nu i veckan sa ska vi aka a halsa pa J.B's kara mor och far. Det ska bli kul... Jag saknar dem! ^_^


Kommentarer
Pappa

Hallå Cilla! Hoppas att du har det bra, STOOOOR KRAAAAM!!! Längtar efter dej....

2009-07-06 @ 09:57:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0