Bara en vecka kvar!!!

Wohooo.. Det är bara en vecka kvar! Är så lycklig, känner mig som när ett barn väntar på att få lördagens godis-påse. Är så glad att jag ska få träffa J.B igen... och MiHee å resten av familjen!
och samtidigt såååå nervös..!
Vet inte alls vad jag ska ha för kläder på mig när jag åker...... T.T
Jag vill ju vara lite fin iaf när jag anländer... Men lite jobbigt att sitta med finkläder i 16 timmar på ett flyg. Men ändå så vill jag ju inte anlända med myskläder. Jag ska ju visa upp mig för tusentals människor också när jag kommit fram... Jag antar att vi måste åka tåg/buss från flygplatsen och det tar någon timme det också, plus att det är massa människor som ser mig då. Å jag vill ju inte att dom ska se mig som en lodis precis. Hehe ^^
Jag har än så länge två "outfits" som jag funderar på: Antingen blommig vit klänning med vita klackskor, eller ljusblå jeans, långt ljusgrönt linne, ljusgrå kavaj och vita klackskor. Klänningen låter ju skönast att ha, men jag gillar jeans bättre.. T.T
Vet inte alls hur jag ska göra.... det är jobbigt att sitta 16 timmar med klänning, men det är det även med jeans.... GAAAAH!!! JAG BLIR TOKIG!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0