Hoppsan-sa

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen...... Sorry

Igår så satt jag och min kära vän Emma i hennes kök och räknade igenom vad vi måste bli klar med innan skolan slutar. Då kom vi fram till att JAG har 13 eller om det var 18 uppgifter KVAR att göra innan 29 MAJ!!!!!!! Hur ska detta gå mån tro? Jag kommer nog inte ha tid med annat än att plugga denna månad..... Suck!

Men men, man ska inte klaga... Det är ju jag själv som försatt mig i situationen jag är i nu.

anyway.......I helgen så kommer min lillsyrr hit å ska sova över fram till på söndag. Det ska iaf bli kul... Å sen imorgon så ska vi (hon och jag) på tivoli.. Då ska jag köpa sockervadd! MUMS! Förutom det så blir det väl att man ser på film på kvällarna å käkar godis... å på dagarna är man ute i solen om det är sol.. ^^

Ja, det var väl allt jag kommer på just nu de....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0