Resa hit, resa dit?

Igår kväll så låg jag och tänkte på alla länder som jag skulle vilja resa till i mitt liv.
Det blev ganska många faktiskt... Som t.ex. Japan, Grekland, Italien, Filippinerna, Tyskland, Australien och massa fler....
Som sagt, det är ganska många... Helst skulle jag vilja resa runt Jorden om jag kunde det. Men det kommer man ju aldrig få tid till. Men landet jag allra helst vill till just nu är Korea, och dit ska jag ju snart.. ^^
Någon gång när jag har råd så ska jag be min käraste att resa lite med mig.. Tänk va roligt det hade varit. Men just nu nöjer jag mig faktiskt med att pendla mellan Sverige och Korea lite då och då. Bara det inte måsta vara så för evigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0