Östanbogården

Halloj alla... Eller ska jag kanske säga Mona?
Hon är nog den ända som läser min blogg skulle jag tro. Det är en äkta trogen läsare det! Trotts att jag ibland inte skriver på flera veckor, ibland månader så kollar hon min blogg nästan varje dag bara för säkerhetsskull. Är inte det någon man kan kalla en trogen läsare?? :)

Iallafall... Idag så ska jag åka till min käraste systeryster Carro som bor i Söderhamn. Hon ska ha sitt 25-års party ikväll. Festen hålls på Östanbogården och underhållningen står min far Olle för. Han ock hans polare ska spela med sitt band.
Men faktiskt så är detta ingen vanlig fest... Det är en maskerad-fest kan man säga.. Temat är "Rock och Erotik", och jag ska klä ut mig till en skolfröken,,,,, lite mot det erotiska hållet.
Jag ska ta med mig kameran också så att jag kan lägga ut lite bilder här imorgon. :)

By the way... Nu har jag internet igen så nu ska jag börja blogga mer! Kul va?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0