En riktigt bra dag

Idag har jag faktiskt haft en riktigt bra dag. Vaknade klocka 05.45 som alltid, vackte maken min, 06.15 gick han till bussen.
07.00 gick jag och la mig igen.. vaknade sedan kring 10.05.... Stadade lite och stallde ut blommorna pa balkongen sa det fick lite sol.. Markte da att det var stralande vader, sa jag ringde grannen och fragade ifall hon hade tid att traffas idag. 
12.30 gick jag och grannen till cafeet som ar cirka 5 minuter fran dar vi bor. Vi drack Kaffe Latte och at en varsin Crossant och sa tog vi en liten promenad. Efter det gick vi hem till mig och kollade pa vara Brollopsalbum och brolloppstavlor och pratade ett tag. Sen gick hon hem.
14.57 ringde jag en annan vaninna som har en son pa 1 ar och bor cirka 10-15 min promenad harifran och fragade ifall jag fick komma pa besok. Det fick jag! :)
Nar jag kom dit sa hade hon en annan kompis dar ocksa som hade en liten son.. Dom var trevliga. :) Vi pratade, at mat och lakte med barnen. Klockan strax fora 20.00 kom jag hem igen.
Och nu e klockan 21.03 och jag kanner mig helnojd med denna dag. Vadret var helt fantastiskt ocksa idag, sakert 20 grader i solen! :D

Ikvall sa jobbar maken min sent igen.. Han kommer sakert inte hem forns nagon gang kring 01.00 skulle jag tro. Darfor funderar jag pa att packa lite infor Sverige resan for att fordriva lite tid. ^^

Ska aven gora en lista pa vad jag behover kopa med mig till familjen och nagra vanner. Maste ju iaf ha nagon form av present att ge.. Men det blir nagot liitet bara for jag har sa daligt med pengar. :/

Ne, nu ska jag packa..
Huuuj



Kommentarer
soraelizabeth

låter hur mysigt som helst! : )

Vilket datum åker du hem till Sverige? ^^

2011-04-05 @ 23:18:07
URL: http://soraelizabeth.tumblr.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0