Vi ska ha en dotter! <3

Ultraljudet i lordags gick jatte bra, det kommer bli en liten dotter. :) Sa det blir nog en Isabell om vi inte hinner andra oss till nagot annat innan September. Hjartat lat bra och av vad barnmorskan kunde se sa sag hon frisk ut och hon hade vaxt bra ocksa. Gjorde ett nytt blodprov ocksa for att se om barnet har nagra skador som tex Downs Syndrome. Hoppas pa att det testet kommer se bra ut ocksa. ^^

Mina forra prover var inte helt 100% bra. De hittade att jag hade daliga lever varden som behover behandlas nar barnet fotts. Om jag inte behandlar kan det framover leda till "liver failure" eller cancer. :/
Men bortsatt fran det sa var allt annat bra iaf. ;p

 
E sa mysigt att jag kan kanna hur hon ror sig inne i magen varje dag... Kan fortfarande inte riktigt forsta att det vekligen ar en lite manniska dar inne. Hehe...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0