Aj, det sprider sig... -.-

Jag tror att min bindvävsinflammation har spridit sig.. Nu har jag ont i princip hela kroppen... Började igår eftermiddag att jag kände att jag var lite öm i armarna, å sen under natten började det värka i benen och resten av ryggraden.... Nu idag har jag fått ont i käken och händerna.. Å jag tror även jag har lite feber också. Inge roligt alls.... T^T
Det gör ont hur jag än sitter å hur jag än ligger.. Å det lilla att lyfta en kopp gör så det värker från fingrarna ända upp till axlarna. Och varje andetag gör ont i revbenen.... Suck... va drygt detta är..
Jag hoppas verkligen att det inte är skadligt för bebisen. Är jag inte bättre på måndag så måste jag gå till hälsocentralen å fråga vad jag ska göra, såhär orkar man inte ha det hur länge som helst. :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0