Barnmorskan

Idag var jag till barnmorskan.. Bäibis verkar må bra, men det är sämre med mig... Mitt blodvärde fortsätter sjunka så morskan börjar bli orolig. Har det inte höjts till nästa måndag så måste jag få dropp-injektioner, annars kommer jag inte klara av en förlossning tror hon. :/
Om det blir så att jag kommer behöva dropp så kommer varje gång att ta cirka en timme å ska göras på hälsocentralen. Värdet ligger nu på mellan 94-97... men jag hoppas på att det höjt igen till nästa gång... det brukar i vanliga fall alltid höjas mot slutet, både blodtryck å värde, men för mig sjunker det...konstigt.... :/
Jag har fått i uppgift att fortsätta äta dubbel dos med järn, å äta nötkött, gröna grönsaker eller blodpudding varje dag. Samt dricka mycket juice för det gör att kroppen tar upp järnet bättre. Förhoppningsvis kommer det hjälpa sa hon. ^^
Men så länge barnet mår bra är jag glad. Magen är 32 cm, hjärtat slog 144 slag i minuten å jag väger nu 62,5 kg. Allt sker som det ska å bäisen följer kurvan, de e ju bra iaf. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0