Inge film

Det blev inge film igår.. Sannah vart dålig i magen. HAHA!!!
SÅ vi ska titta på film ikväll ist... Var kanske lika bra det inte blev igår för jag kände mig ganska hängig jag med.
Snart så blir jag ensam hemma några timmar.. Det ska bli skönt. ^^
Cathy å Vickan ska åka till Bollnäs med vänner. De ska köpa mattor å en hall-lampa.
Jag ska nog passa på att vila å tat lugnt nu när jag får chansen, sen kring fem kommer Sannah, om hon inte glömt bort det så att säga. xD
Jag är fortfarande sjuk.. men bättre.. har ingen feber iaf å är inte lika öm i kroppen längre. Men halsen, den är inte att leka med. Vaknar hela tiden på nätterna för det gör så jäklansch ont å jag kan nästan inte andas, å imorse hade jag nästan tappat rösten, men nu är det bättre. Glass å te hjälper bra. :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0