Nya skor å två bras. ^^

Jag var till erikshjälpen idag med Mamma Lindén å Gunnar.... Det fanns inte så mycket i möbelväg där just nu. Men jag hittade ett par nya ballerinaskor som var blänkande å sköna å två stycken BHar som såg oanvända ut, en ljusrosa å en svart. ^^ Det behövdes verkligen då alla mina andra blivit för små utom två stycken.
Efter jag hade varit till erikshjälpen så följde jag med hem till familjen Lindén å blev bjuden på lunch där, ostspeckad falukorv. :D Jätte gott var det.
Sen efter maten så skjutsade mamman hem mig för jag behövde hem å vila.
Så nu sitter jag på mitt rum å kollar runt på blocket å jysk efter en säng, känns som att det är den viktigaste möbeln just nu... Faktiskt så hittade jag en väldigt bra annons på blocket på en billig dubbelsäng å en fin soffa. Kostar bara 3000kr för allt, å det finns i Bollnäs! Hur bra är inte det då?? :=)
Köpa bara en säng på jysk går på minst 3000, så att man får en soffa också på köpet begagnat är ju hur bra som helst. ^^
http://www.blocket.se/gavleborg/Soffa___Sang_35512636.htm?ca=5&w=1
Nu ska jag lägga mig å vila en stund.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0