Om två dagar...

....då flyttar jag till egen LGH!!
Tjohoo.. tänk vad jag längtar.. Ska bli så skönt med ett eget hem igen där jag bestämmer å kan möblera å dona så som jag vill ha det.
Men jag har fortfarande lite problem med det här med möbler.. Soffa, tv, liten bänk, vagga å säng är fixat iaf. ^^ Soffan å vaggan ska jag hämta hos syster senast imorgon. Bänken (som är en ihopvikbar gästsang) har jag här hos far, tv:n står på fallris å väntar å sängen är på jysk å väntar på att bli leveransklar. Jag tror inte sängen är möjlig att hämta förns nästa vecka, så jag får låna hem en madrass av pappa å sova på golvet under helgen. Det går det med i nödsituation. ;)
Å om fem dagar kommer min andra hälft, den sämre hälften.. haha.. Men jag saknar honom som sjutton! Får fjärilar i magen när jag tänker på att han ska komma... Nästan som första gången jag såg honom. Det är väl kärlek det? 
Jag hoppas på att vår lilla dotter väntar på honom så att han också får vara med på förlossningen. Vore en sån otur om hon skulle komma nu bara några dagar innan pappa sin kommer.
Den 7:e september har jag sagt att hon får komma som tidigast, o senast 12:e. Så jag hoppas hon lyssnar på sin mor. ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0