Så lat

Jag har känt mig så fruktansvärt lat nu det två sista dagarna... Orkar liksom inte göra något nästan, allt känns tråkigt å jobbigt på något sett. Å jag känner mig asocial å smått irriterad hela tiden....
Jag hoppas det bara är tillfälligt, för det är väldigt frustrerande.
Har så dåligt samvete för att jag inte pluggat något alls nästan, å inte har jag stickat nå mer heller. :/
Men imorgon (idag) ska jag till aefab iaf å söka lägenhet... Kanske blir på bättre humör då om jag har tur.
Å så är det min lillebrors 20-års dag imorgon (idag) också, så jag ska på kalas kl 16.00. Det gör nog susen att få fika lite å skratta med familjen. :)
Hmmmm..undrar vad jag ska ha för kläder... ser så tjock ut i allt nu..hehe...
Nä, nu ska jag titta på en film å försöka sova. ^^
ps. Om tre och en halv vecka kommer min man!!!! Längtar! Hihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0