Sorterat å klart!

Nu så har jag sorterat alla bebiskläder i storleksordning å lagt i påsar, skrivit namn på allt som är lånat å packat om skötväskan så nu är den helt klar! :)
Det blev en påse med stl 50, en och en halv påse med 50/56 å två fullproppade påsar med stl 62/68.. Å en liten påse med strumpor å mössor också. ^^ Jag hade mer kläder än vad jag trodde... Hehe
Har även införskaffat mig en bilbarnstol/babyskydd igår å tvättat klädseln till den idag. Så nu luktar den fräscht å hänger på tork uppe i badrummet.
Även vagnen är bäddad å klar å väntar bara på att en liten bäis ska lägga sig i den... å snuttefilt e redo med. ^^

Nu är det bara min man som behövs så får bebisen komma till världen å hälsa på oss. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0