Valdigt lange sedan nu!

Hej Hej alla rara som kollar min lilla blogg ibland..
Nu har jag inte bloggat pa otroligt langen, och valdigt mycket har hant sedan sist... :)

Nu har jag lamnat Sverige och kara Edsbyn.. Och flyttat till Korea!
Jag har aven hunnit med att gifta mig.. haha..

Just nu bor jag ensam i Yeosu hos mina svarforaldrar, och min man bor i en annan stad dar han jobbar som heter Seosan.. Jag har bott har i korea i 121 dagar nu, vilket ar ungefar en tredjedels ar!!! O.O Tiden gar saaa fort..
Pa onsdag ska jag flytta till Seosan jag med och bo med min man. ANTLIGEN!!! Jag borjar bli ganska trott pa mina svaron.. haha.. De tjatar pa hur jag ska vara och vad jag far gora och inte, sa jag blir nastan tokig ibland. Borjar bli jobbigt att halla minen sa det ar god tid att flytta nu. Hehe..

Jag saknar min familj och mina vanner jatte mycket vilket till och fran gor mig deprimerad och ibland kanns det som att jag bara vill skita i allt och aka hem till Sverige.. Men jag har bestamt att jag inte ska ge upp sa latt..Blir nog battre bara jag flyttat ihop med maken min.. ^__^

Jag hade ju katter nar jag bodde i Sverige.. Den ena, Jumyum har gatt bort.. Hon blev pakord av en svart BMW-j*vel pa min systersons dopdag! Verkligen en gladjens dag blev det,,, NOT!!!!! Saknar henne sa!
Sen hade jag ju Tjocken ocksa.. Han bor just nu hos familjen Linden och har det jatte bra, han har aven fatt en ny kompis som heter Pepsi. Det ar jag glad over.. Tjocken var sa deppig nar Jumyum gick bort..
Jag ar otroligt tacksam att familjen Linden tog hand om honom, battre familj kan han inte fa forutom mig da.. haha.. TACK FAMILJEN LINDEN!!!!


Kommentarer
Emma. L

de orden värmer mitt hjärta! Hoppas att allt blir bättre för dig, när du och Kei kim flyttar ihop!

2011-01-10 @ 20:42:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0