Söndag

Farmor å Farfar var hit tidigare idag. De hade med sig fika som farmor hade bakat. Sockerkaka, kubbar å skorpor. ^^ Gott gott....
Vi fikade å sen hade Victoria en liten föreställning med pappas trumma för oss.. Och hon hade ett litet dans uppträdande också. Hon är så söt lilla Vickan.

Nu ligger hon å sover middag. Pappa å Cathy är uppe å vilar de med, å jag sitter nere å bloggar som ni ser. :)

Jag saknar min syster å lilla Valentin idag.. Har frågat pappa om vi kanske kunde åka till Söderhamn å hälsa på henne. Att sitta i en bil är ju inget ansträngande skulle jag tro... Kan ju knappast starta en förlossning. ^^ Är det fint väder där så kan man ju åka till stora parken i stan som Valentin tycker så mycket om. Victoria skulle säkert också gilla den. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0