En bra helg..

Nu ar det mandag.. en ny vecka har paborjats.. Kanns fint. :D

Har haft en riktigt bra helg med maken min.
Fredagen var vi bara hemma hela kvallen och tittade pa film och la oss tidigt.
Lordagen at vi ute pa en italiensk restaurang, otroligt gott. :)
Sondagen var vi pa brollopp klocxkan 12.20.. Jag kande inte personerna, men det var trevligt anda, och efter brollopet var vi till nagra bekantas hem och at frukt och pratade i nan timma. Det var trevligt. :)
Traffade lite nya manniskor ocksa och ett av paren hade en son som var radd for mig, han vagade inte ens ga i narheten av mig. Haha... Kring 14 tiden kom vi hem har jag for mig.
Sen strax efter att vi kommit hem sa ringde en av vara andra bekanta och ville bjuda oss pa middag klockan sex. :) Vi tackade sjalvklart ja, mycket skont att slippa laga mat ju. Haha...
Vi hade an jatte trevlig stund dar med god mat och vi pratade for det mesta om bebisar och graviditet, vilket var trevligt. De har en son pa 1 ar som verkligen gillar mig. :D
Vi kom hem strax efter 20.30 ^^ Tittade pa film (the next 3 days) och gick sedan och lade oss..

Sen vaknade vi till en stralande morgon pa bra humor bada tva. Kan denna mandag bli battre!? ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0