Mandag!!

Ja, nu e de mandag.... helgen ar over och jag vantar ivrigt pa nasta! For pa lordag ska jag gora mitt andra ultraljud och vi ska stanna hos makens syster over helgen och aven hans foraldrar kommer dit for de vill sa garna kopa en graviditets present till mig. :D
De har sagt att jag far bestamma vad jag vill....... Men det ar ett svart val..... Jag tror jag vill ha nagon typ av en san dar slags bebis ryggsack som man stoppar barnet i sa man slipper slapa pa vagnen sa fort man ska nagon stans. :) Jag tror inte det kan vara sa fruktansvart dyrt..... Billigare an en barnvagn iaf och jag kan latt ta med mig den nar jag reser till Sverige ocksa, och pa bussar och tag utan problem. ^^


Se sa praktiska de verkar vara.. Fria hander och du behover inte tranga dig fram mellan varuhyllorna i affaren med en klumpig barnvagn... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0