Barnvakt å barnkalas! :D

Har inte haft internet på kanske två veckor. Därför har jag inte skrivit på ett tag...

Idag är jag barnvakt åt lillebror Jesper. Han kom hit strax efter åtta i morse, då åt vi frukost å byggde lite tangram pussel sen gick vi å lade oss å vilade en timme.
Efter det badade jag lilla Isa å Jeppe tittade på, sen lekte vi lite med bilar å nu har vi nyss tittat på en film om spion-hundar å elaka katter på TV.
Isa ligger å sover på ett täcke här i soffan brevid mig å Jeppe leker med sina gummisnodds-armband medans jag skriver detta inlägg. ^^

Vi ska snart äta lunch, sen gå ut på en vagnpromenad å klockan 15.00 ska vi på barnkalas.. Emelies pöjken Liam fyller 4 år! Tänk va fort tiden går... Redan 4 basst!!!! Hehe. :D
Kommer lägga ut bilder från kalaset senare.

Å igår kl 14.00 döptes lilla tösafia... :D
Ska lägga ut bilder på det med framöver bara jag fått tag på några.
Hon döptes till Shinbi Isabel Kim.

Nä, nu ska jag göra iordning lite lunch innan hon vaknar. ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0