Frost

Vad ska man göra idag då?? Det är kallt ute å i princip alla jag känner är sjuka.. Jag skulle vilja gå ut å gå en sväng, men e inte så kul när man e ensam eller inte har någon att "mellanlanda" hos.
Sandra är ju hemma i byn nu en vecka, så jag kanske kan höra med henne om hon vill gå ut en sväng. Om inte hon också blivit sjuk då ^^
Inatt var det nog väldigt kallt ute så imorse när jag tittade ut så var det frost ute!! Hustaken var vita och gräset var delvis täckt av ett litet istäcke. Snart kommer nog vintern med sin kyla å sitt mörker. Så man lär nog passa på att vara ute så mycket som möjligt innan dess.
Visst är väl vintern mysig när allt är täckt av snö å träden glittrar som om de var prydda med små kristaller, men kylan å mörkret, det är något jag verkligen inte gillar. 
Jag är en ute människa som älskar att vandra omkring.... men på vintern när det är kallt å man fryser så är det inge kul å man blir isolerad å fast inomhus. Det är deprimerande..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0