Piraterna

Idag så har jag umgåtts med mina två bröder Crille å Jocke. Har varit borta ända tills nyligen. :D
Först så gick jag å Jocke till pizzeria Edsbyn å käkade pizza, där satt vi i typ en hel timma. Sen gick vi hem till honom å tittade på roliga klipp på youtube å pratade om lite allt möjligt.
Någon gång kring åtta-tiden kom Crille å en tjej som heter Jennifer.. Vi pratade lite sen tittade vi på den senaste Piraterna filmen.. Pirates of the caribbean - On stangers tides.. Den var rolig. :)
Kring tio åkte Jennifer hem.... Sen när filmen var slut så satt jag å bröderna å pratade om lite allt möjligt... Å nu, typ klockan tolv kom jag hem. Crille var snäll å följde mig till dörren å hjälpte mig upp med vagnen. Lillpluttan har varit så snäll å tyst mest hela dagen idag. Hon verkar gilla när det händer grejer runt ikring. När det är allt för tyst å lugnt så blir hon otålig. Precis som sin mor.. hehe... Hon är la för go! ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0