Att vänta en glädje är också en glädje....

...men nu har jag väntat länge nog!! Nu får hon ta å komma!
I tisdags var jag å J.B till huddik å tänkte sätta igång förlossningen, men det visade sig att cervix inte var redo ännu, vilket kunde resultera i en två dagars lång förlossning med eventuellt kejsarsnitt som avslut...... Så vi bestämde oss för att inte ta någon induction å låta det ske när det sker ist........ men nu är jag less på att vänta.....

Å idag åkte J.B hem igen, så han kommer inte kunna vara med på förlossningen, vilket känns jätte tråkigt å jobbigt å deprimerande å allmänt piss-orvar. Jag hade så gärna velat haft honom med mig... men men, man kan inte få allt här i livet.
Så nu blir det förmodligen sjuktaxi jag måste ta när jag ska in... å det vill jag inte... Hur kul e de att åka med en helt främmande person å ha ont???? Tänk om ungen föds i taxin eller om jag läker en massa vatten på sätet??? Hur pinsamt som helst jue!!!! T,T
Varför ska just jag gå över tiden för?? Alla andra jag känner har fått för tidigt eller typ den dagen som varit sagt... men inte jag inte.. nene, jag ska gå över tiden! Attans sjutton shäfer va jag tycker detta är irriterande!! Allra mest för att J.B inte kan vara med.. jag behöver verkligen honom just nu.. *suck*


Kommentarer
AnnaLena Holmsten

Hej



Jag är Bettans mamma. Jag såg er på HC för några dagar sen. Du var där med din lillebror antar jag.Vilken gullig man du verkar ha Cilla.Jag lider med dig att du ska behöva vara ensam vid förlossningen då du behöver som mest stöd.Har du ingen som kan följa dig?

Hoppas det ordnar sig på ett bra sätt ändå och lycka till. Du blir helt säkert en bra mor.

Hälsningar AnnaLena Holmsten

2011-09-16 @ 09:44:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0