Ingen bäis.....

.....bäisen vill fortfarande inte komma ut...... hon verkar trivas bra där inne i värmen.
Jag hoppas hon kommer imorgon. Vill inte att hon stannar kvar mycket längre, hon kommer ju bli så stor då jue... Jag ska ju få ut henne också... hehe...
Imorgon vore perfekt.. Det är ett fint datum som är lätt att komma ihåg, 110919.. Visst har det sin klang? :D
Anledningen till att jag inte vill idag är för att då får hon delad födelsedag med pappas fru Cathy.. å de e ju inge kul.. Inte för att det är nå fel på Cathy, utan man vill ju ha sin egen dag tycker jag. ^^
Nä, nu ska jag duscha å göra mig klar i lugn å ro inför dagens kalas kl två.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0