Stackars J.B

J.B har haft feber å ont i magen sedan i måndags kväll.. Jag tyckte inte det verkade som varken magsjuka eller matförgiftning för han kräktes inget å han hade magknip i hela magen utan att må illa som man gör när man har magsjuka, så i förmiddags gick vi till hälsocentralen å kollade upp det. Det visade sig att han har fått en tarminflammation stackarn, så nu ska han äta antibiotika å dricka vätskeersättning i 10 dagar.
Det tråkiga är att han är här i bara tio dagar till, sen ska han åka hem igen. T^T
Jag hoppas verkligen att han blir frisk före det... om han ska vara såhär sjuk vet jag inte om han kommer orka skjutsa mig till B.B när bäisen ska födas. :/
Å de vore ju kul om vi kunde umgås å ha det trevligt lite nu innan hon kommer också. Nu ligger min stackars make bara hela tiden å sover.... å när han väl är vaken så har han bara ont och orkar inte mycket. :C
Jag tycker så synd om honom.... men det finns inget jag kan göra... bara vänta å hoppas på att medicinerna hjälper fort.


Kommentarer
Anonym

Typiskt då att det blir så nu när han äntligen kommit, håller tummarna på att bäbisen kommer innan han åker och att han är frisk då.. Äter man antibiotika så brukar man friskna till fort...

2011-09-08 @ 19:07:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0