Yahaaay.. idag blir det nog! :D

Jag tror bäisen kommer ikväll..!
Mannen som bodde i min lägenhet innan mig skrev nyss till mig på fejjan....Johan heter han... Han känner på sig att det blir idag.. å jag tror nästan jag tror på honom, för hur ofta händer det att man känner något sådant om en människa man inte känner?
Vi känner ju inte varandra alls, mer än att vi pratade några minuter när jag tittade på lägenheten innan han flyttade. ^^

Johan: -mår du bra?

Jag: -javisst.. men läss på att vänta på bebisen

Johan: -härligt o höra. förstår det. men jag ska göra dig glad=) ikväll kommer bebisen=) jag är säker på det=)

Jag: -Är du?? Jag hoppas du har rätt! :D
Johan: -jaaa ikväll kommer hon=) är helt säker=) om jag har fel så får du ge mig ett straff=)

Jag: -Okay.. va kul... Jag har hoppats på idag jag med. :) Har du typ magiska krafter eller nåt??? Hehe.. eller är det bara en känsla??
Johan: -jaa det blir idag=) jag säger du kommer få åka in på bb vid 21-22 ikväll=) sen kommer det går fort=) ofta har jag rätt när jag känner såhär. =)

Jag: -Wow! Tänk om du har rätt!? Nu blev jag glad.. haha.... Jag skickar ett sms när jag åker in ifall du har rätt! Jag har fortfarande kvar ditt nummer. Du har samma nummer va?
Johan: -Japp

Jag: -okay, så bra... då skrivs vi ikväll förhoppningsvis då.. haha
Johan: -jaa verkligen=) du får skicka mms om du vill på sötbebisen och fina mamma =)

Jag: -Ja de ska jag göra.. :D
Johan: -bra=) ska åka till brandstation nu o fixa lite grejer. men vi hörs mer=) kram=)

Jag: -Yes



Kommentarer
Elin

Håller tummarna för att den lilla vill kika ut ikväll.

/Elin (från föräldragruppen)

2011-09-19 @ 17:31:01
URL: http://assessment.blogg.se/
Elin

Det kommer kort, har bara inte fått tummen ur :)

Blivit någon bäbis än?

2011-09-20 @ 07:44:25
URL: http://assessment.blogg.se/
OMG :)

det ä ju glasklart att killen limmar på dig sååå dålig stil, respektlöst att limma på en gift gravid tjej ju ! Om han känner på sig att bebben kommer ikväll så känner jag på mig att han har baktankar... be careful:)



var rädd om dig du verkar ha så fin familj sånt ä ovärdeligt ! hoppas allt går superbra för dig och bebben nu lycka till

2011-09-20 @ 20:37:33
Jessica

Håller med förgående talare om att han bara ville stöta på dej! Det är typiskt killar det att göra det på en tjej som är upptagen och dessutom är gravid.... Han fick ju inte rätt heller... Nä strunta i honom du om han försöker igen.

Lycka till nu med förlossningen, inte långt kvar nu :)

2011-09-21 @ 11:21:30
J

Håller med förgående talare! Tänkte så direkt oxå då jag läste den där konversationen... Det är så typiskt vissa killar att stöta på upptagna tjejer och som dessutom är höggravid...respektlöst som sagt. Och han hade ju knappast rätt heller :) Var försiktig med honom, hör inte av dej till honom mer är mitt råd.

Lycka till nu med förlossningen och allt efteråt!

Hoppas du kommer kunna stanna kvar här i Sverige sen, dvs att din man väljer att flytta hit även fast jag förstår att det kan vara tufft för honom med ett nytt land och språk m.m.

2011-09-21 @ 15:51:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0