Nästa vecka

Nu i helgen ska jag, J.B å Isafisa åka till J.Bs syster Mihee. Jag och Isabel ska sova där hela veckan. ^^ J.B åker hem igen på söndags-kvällen och hämtar oss sen på fredagen. 
Ska bli så kul att hälsa på där.. Vill så gärna gosa med hennes lilla dotter Sung-Ah som bara är en och en halv månad å jätte pluttig jämfört med Isabel som snart är 7 månader. :) Å det finns så mycket jag vill prata om. Vi har ju inte pratat riktigt på ungefär ett år. ^^
Men det känns lite jobbigt med tanke på att jag inte vill bajsa borta...... och att inte bajsa på en vecka låter jobbit. Hon har ju sin man där också, å jag har bara träffat honom två gånger, vilket gör det ännu svårare att känna sig hemmastadd. Och svärmor min är också där för den delen. Men jag vet inte när hon åker hem. Jag gillar henne, fast ibland är hon lite jobbig. Men det är väl alla sväron? :=)
Jag får försöka matcha in bajsningen och duschningen sammtidigt.. Jag duschar ju varje dag så. 

Jag hoppas att Mihees man inte kommer tycka det blir allt för jobbigt med tre kvinnor och två småttingar under samma tak. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0