man blir ju orolig

Jag drömde för några nätter sedan att jag var gravid igen.. 
Jag drömde att jag ringde pappa och frågade vad jag skulle göra. Kan ju inte få en andra redan! Pappa sa att det är ju Isabels biologiska syskon, så det vore fel att ta bort det..... Då vaknade jag, å sen dess har jag varit lite orolig. Sist jag var gravid så drömde jag om det också. =/
Men jag äter ju minipiller så det borde vara lugnt.... fast det är ju inte 100% säkert skydd.. men det borde som sagt vara lugnt..
Jobbigt att gå runt å vara nervös. Jag har inte haft en enda blödning på mer än en månad heller. Tidigare har jag blött 2-3 dagar två gånger i månaden typ. 
Kanske köper mig ett test imorgon bara för att kunna slappna av. hehe..
Skulle jag vara gravid så vet jag inte vad jag ska ta mig till... hualigen för en till förlossning!!!!!


Kommentarer
Emma.l

Köp ett test. För säkerhetens skull. Om du skulle vara gravid, så är det du som bestämer, vad du villgöra med den saken

2012-08-19 @ 22:53:59
Carolina

Hallå! Har du kollat ännu?

2012-08-20 @ 23:11:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0