Himla länge sedan nu du !

Hej hej.

Nu är jag tillbaka!!!! Tjhohooo! :D
 
Mycket har hänt sen jag kom till Sverige. 
 
En av mina bästa vänner fick en liten son den 23 November. Det var väl den mest fantastiska händelsen iaf.

En annan sak var att maken min kom hit till Sverige en månad. Han stannade från omkring 20 oktober till 22 november har jag för mig. 
Å nu så har han bestämt att han ska flytta hit till Sverige, så vi håller på att ansöker om uppehållstillstånd och visum. Om allt går som planerat så flyttar han hit i februari någon gång. :D

Å den lilla bebisen jag hade i magen... Den finns inte mer. (men det behöver vi inte gå in på detaljerna med, känns fortfarande lite jobbigt)

Tösabiten! Min världens sötaste dotter. Hon kan gå! :D
Det lärde hon sig den 27e November. Å nu kan hon tom springa lite grann. ^^
Å nu har hon blivit så stor att hon ska börja på dagis också! Tänk va fort tiden går. Hon börjar den 7e Januari. DÅ blir det inskolning först en vecka som jag ska vara med på, sen blir hon själv om dagarna med fröknar å barn efter det. Så nu kan jag börja försöka leta mig ut på arbetsmarknaden lite också. Hihi.
Å nu kan hon förstå i princip allt jag säger på både Svenska och Koreanska. Och hon säger några ord på båda språken med. :=)

Nu har jag inte tid att skriva mer.

GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
jennie

Beklagar, fy vad tråkigt med bäbisen i magen :(

2013-01-03 @ 23:16:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0