Fyra månader

Tänka sig.. Nu har jag varit mamma i fyra hela månader!!
Det är inte särskillt länge, men ändå känns det som att jag haft henne hela livet. :)
Jag kan inte förstå vad jag gjorde med all min tid förut.. Hur kunde jag tycka att jag inte riktigt hade tid till allt om dagarna?? Har man inga barn så har man ju all tid i världen! Hehe
Nu hinner man knappt äta. Det ända jag äter är snabba hopkok.. Å långa varma avslappnande bad är bara något man kan drömma om. Det går inte ens att se en hel film i lugn å ro.
Ska man skita så måste man hålla sig tills hon somnat eller ta med henne in i badrummet å sjunga "imse vimse spindel" medans man sitter å klämmer. Haha.. Det är att vara upptagen de.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0