Nu var det länge sedan!

Ojojoj.. Nu har jag inte bloggat på över en månad! Ska försöka skärpa mig. :)
Jul å nyår har passerat. Julen firade vi hos farmor å farfar mina. Vi sov över där natten före jul, å farmor lärde mig hur man gör iordning julskinka å dopp-i-grytan. ^^
Nyår spenderade jag med far å co hos Daniel och Marj. Det var trevligt. Isafisa gillade raketerna. :)
Förra veckan mellan Onsdag och Fredag lånade jag ut min lgh till syster Sannah, å själv bodde jag hos far min.
I Torsdags (förra veckan) var jag på andra föräldra återträffen med Söderhamnarna å passade då på att sova över hos storsyrr Carro. :) det var jätte trevligt. Hon bjöd på ubergod apelsin, så nu har jag fått apelsin-mani på grund av det. Äter en eller två om dagen. :D
Vad är det mer som händer då??
Joo, idag ska jag till frissan å klippa mig kl 12.30. Funderar på att färga håret också. Kan ju passa på nu när min älskade betalar! Haha!! Men vilken frisyr jag ska ha vet jag inte ännu...
Nu ska jag lägga mig å mysa lite med dotra min som sover så sött i min säng. ^^*
huuuuj



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0