Ätit pizza

Idag var jag å Isafisa ut och åt lunch med grannen Nam-hee. Vi delade på en pizza, det var gott. :=) Isafisa fick lite fruktpuré och riskakebitar. Det gillade hon.
Efter vi hade ätit så tog vi en prommenad och satte oss sedan i skuggan en stund. Är väldigt varmt idag... 29 grader!
Vi kom hem igen strax före två. Nu e klockan 15:10.. Under denna tid hemma har jag vikt tvätt, startat en ny maskin tvätt, busat med skruttan och bytt bajsblöja på henne. Sen har jag kollat mailen, facebook (har lagt ut nya filmer där på Isa) och nu bloggen. Lite effektiv har jag varit iaf. :D

Nu står min söta lilla dotter å drar i mina kläder här brevid medan jag skriver.. Å hon gråter också... Ska väl ta å ge henne lite uppmärksamhet då kanske. ^^

Huuuj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0