Lite paus

Jag har bestämt att ta paus från bloggen fram till måndag... Tror jag åkt på en liten deprission, så jag orkar inte blogga.. Har inte lust med något alls... Varken äta, städa, duscha eller promenera.. Allt känns tungt.. Å maken min klagar för att han tycker jag e lat som inte sköter allt lika bra här hemma som tidigare.
Å igår klagade han på vad jag äter till frukost också.. Jag måste väl få äta vad jag vill?? Ibland blir jag så irriterad! Om jag bara vill äta något litet så är väl det min ensak..? Bara för att han vill äta mat till frukost så betyder ju inte det att jag också måste göra det.. eller?
Om man börjar dagen med att äta middag så får man ju ont i magen!

Men nu är det iaf helg igen.. Vi ska hälsa på svärsyster på söndag. Hennes dotter blir 100 dagar då, så det ska bli ett litet kalas. :D 
Imorgon, lördag, så har jag tänkt att vi ska ta en promenad till parken hela familjen å gunga lite med Isabel. Lite rutshkana blir det nog också. Det gillar hon. :)

Å idag så är det Emma å Kristoffers födelsedag! Grattis till er!

Igår fyllde Sara "Foffen" år.. Grattis till dig också, i efterskott. ^^


Kommentarer
Emma. L

Tack, tycker att din man ska sluta klaga. Det är inte kul att ha en deprission och man blir inte det själförvållat heller. Det bara kommer. Kram

2012-06-01 @ 08:28:09
Foffen

Määh! Man måste väl få äta vad man vill!? Ofta man äter MAT till frukost? =/ Han kan ta å knipa igen truten han tycker jag! ;)

Hoppas du känner dig bättre snart <3

Å ja måste väl skriva tack här också då, när du hade grattat här åå! :) Kram!

2012-06-01 @ 13:47:09
URL: http://foffen.blogg.se/
ANTONSFOTO

Svar: tack så mycket :D

2012-06-03 @ 14:46:24
URL: http://antonsfoto.webblogg.se/
Emma

fy vad trist!! hoppas du mår bättre snart, stor kram!!

2012-06-05 @ 23:58:24
URL: http://myinspiration.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0