라뷰티클래스 Rabeauty Class

Just nu sitter jag pa en harsalong och vantar medan J.B klipper sitt har. Jag anvander hans mobil sa det ar darfor jag skriver utan aao. ^^ Jag tror att han kommer se jatte bra ut i frisyren han valt att klippa.♥ Just nu sa ar Isabel med sin farmor a farfar. Vi har fatt tre timmer for oss sjalva. Det kanns riktigt skont faktiskt. Ibland behover man faktiskt lite egentid utan henne.. ;) Nu under var egentid sa akte vi forst till ett stalle med utsikt over havet, sen gick vi runt lite pa en marknad. Efter det akte vi till mitt favorit cafe Benisaf Coffee. A nu ar vi hos frissan.. Rabeauty class hair shop. ^^ Har ar en lank till frisyren han valt. http://m.blog.naver.com/PostView.nhn?blogId=2ppo2ppo&logNo=60112870924&categoryNo=0¤tPage=1&sortType=recent&isFromSearch=true


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0