Detta skola ätas

En lista på mat som jag vill äta när jag kommer till Sverige ^^

  1. Mammas kyckling å ris
  2. Mians kålpudding
  3. Cathys köttfärslimpa
  4. Farmors våfflor
  5. Pappas kamfa
  6. Mammas konkleter
  7. Carros grillat med sallad
  8. Farmors frallor
  9. Mammas bullar
  10. Monas pepparlax å den goda såsen får icke glömmas!
  11. Mians ugnskorv får man ju inte glömma heller!
  12. Plankstek
  13. Pizza
  14. Saffranspasta
  15. Falukorv å makaroner
  16. Köttbullar å mos
  17. Pannkaka
  18. Maxmat
  19. McDonalds QP
  20. Fiskgratäng

Å vad hungrig jag blev nu när jag tänker på all god mad jag saknar! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0