Snart två år!

Inte var det meningen att jag skulle vakna sanne "tidigt" ee... somnade med Shinbi då jag nattade henne, är väl därför antar jag. Å nu känns det i princip omöjligt att somna om! Har ju sovit säkert sju timmar redan. :/

Just nu ligger jag i sängen å lyssnar på de mina som snarkar å har sig. hehe.. Å samtidigt så ligger jag å funderar på Shinbis kommande två-års dag. Hur ska vi fira? Vad önskar hon sig? Vad behöver hon? Vad ska man bju på? Kaffe med dopp eller något smarrigare som smörgåstårta kanske?? Det är ju lite nyttigare..... hmmmmm....
Iaf så är jag ganska säker på att hon önskar sig en tågbana, en såndär i trä med lok å vagnar som sitter ihop med magneter. Det är hennes favvo på dagis å igår hos kusin Valentin så var det nog mest tågbanan där hon lekte med också.
Jag tror hon skulle bli glad för lite mer duplo också. Det bygger hon med nästan varje dag hemma. :)
Köksgrejer är också populärt. Typ nå roliga grönsker eller matvaror så hon kan laga mat på sin kitty-spis.^^ En utbyggnad på spisen skulle inte sitta helt fel heller. Synd bara att det inte verkar finnas brios diskho i rosa. :/ men röd går väl lika bra det med, hon bryr sig nog inte.
Vad skulle hon mer kunna önska sig tro?? En söt nappflaska att mata sina dockor å nallar med kanske? Typ en sån som mjölken försvinner när man vänder den uppochner. :)
Eller en badkarsmatta! Det behöver hon.
Hon är även väldigt förtjust i bilar. Så nån kul bil eller utryckningsfordon skulle hon nog gilla också. Kanske en ambulans som låter.^^
Eller varför inte ett litet bilgarage med rolig kana hon kan skjutsa ner bilar i..?
Kläder gillar hon också. Storlek 86 har hon nu, men är nog bäst att köpa 92 så att hon kan använda dem hela vintern. :)
Å lärorika leksaker. Typ instrument eller något annat som aktiverar hjärnan lite mer.
Ett stafli med målarblock eller griffeltavla eller liknande skulle hon nog gilla med, hon älskar ju att rita.


Vi har iaf köpt en rutschkana, men den kommer inte förns i slutet på september, :/ så vi läre köpa iaf en till present så hon får öppna något på födelsedagen åå. Ett par gummistövlar med roligt motiv kanske det blir.. eller kanske ett roligt pussel. Det gillar hon. :)

Finns hur mycket kul som helst man kan köpa ju!!!! Synd att man inte kan köpa allt.. å synd att vi inte bor större! Men vi har planer att flytta till större bara vi får bättre ekonomi. :) läääntaar!

Nä, nu ska jag försöka sov lite till. Ska upp igen om två timmar! o.o


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0