Buspalatset

Idag var jag å Shinbi på buspalatset med mor min å bror min (Jeppe). Det var jätte roligt, men himla varmt!! Jag tror de behöver bättre luftkonditionering.^^
Det var första gången för mig å Shinbi. Å inte alls särskillt dyrt heller. 70kr för tre timmar å föräldrar går in gratis. Hehe.. hur bra som helst. Barn över 3år kostar 100kr för tre timmar. Helt ok det med. Iaf om man bara tar med sig ett barn. :)
Jag hade väldigt dåligt med batteri på telen, så det blev inte särskilt många bilder. Keikim skulle ringa efter skolan å komma ifall vi var kvar, så jag vågade inte använda kameran för mycket, ifall batterit skulle ta slut.^^ Han kom strax innan fyra å var med å lekte till 17.05, då åkte vi hem. Mor å Jeppe följde med hem till oss också. Vi drack lite kaffe å tog en varsin kaka, sen åkte de hem för att äta middag. Middag blev det för oss med. Lat-middag för jag var så slut i både huvud å kropp efter tre timmars ståhej! Det vurte stekt bacon å ägg med ris å kimchi till. Gott de å. :)
Efter matan fick tösabite  ta ett bad å sen lägga sig. 
Å nu sitter jag å bloggar lite med tilifon å karln min kollar på fotboll (trööööööök).
Snart blir det nog en film å lite pistagenötter på menyn.
Huuuj
Idag var första, å absolut inte sista gången vi var på Buspalatset i Bollnäs. Har verkligen haft en toppendag idag. Tack kära mor å bror för ideen att åka dit. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0