Flytt, vikariat och utrensning

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen. Har haft fullt upp sen sist. :)
Onsdag, torsdag hade jag vikariat på förmiddagarna och packade inför helgens flytt på eftermiddagarna. Sen i fredags så flyttade vi över alla saker till nya lägenheten 12-16, sen resten av kvällen höll vi på med att försöka få ordning. Mor min var barnvakt 15-18.30. Så vi fick rätt mycket gjort under den tiden. Hela Shinbis rum blev klart och alla möbler i de andra rummen kom på plats. :)
Igår så höll jag på i lägenheten från när jag vaknade tills jag gick å lade mig. Sorterade och slängde en massa onödiga papper jag samlat på mig sedan 2011. Slängde även bort en massa onödigt krams och trasiga saker som jag inte kunnat slängt tidigare för att jag tycker jag har så mycket minnen i allt. Å idag har jag rensat leklådorna å slängt bort en del trasiga leksaker. Har även rensat ut tre Ica-kassar full med kläder ur min garderob. Känns himla bra att vi blev klar med allt under helgen. :) Bara tavlor som behöver sättas upp, men det får vänta tills vi tapetserat om alla rum. Ska välja tapeter nu till veckan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0