INTE min bästa vän!

Idag är det inte en så lycklig dag i mitt underbara liv..... för jag har så sjukt ONT i vissa delar av kroppen..! Den är INTE min bästa vän idag kan jag säga!
Bara att skriva för hand har gjort ont idag. Efter att jag skrivit detta för hand:
1910 Kassa, 800kr
1920 Plusgiro, 800kr
så var jag tvungen att ta en stunds paus innan jag kunde fortsätta. Orkade knappt hålla i pennan bara för att fingrarna och handleden gjorde så ont när jag skrev. Å efter att jag skrivit 12 stycken liknande "meningar" så hade jag ont i både fingrarna, handleden, axeln och vänstra sidan av bröstkorgen. Gjorde till och med ont i bröstkorgen när jag andades.... Då e de illa!!!  Å så har jag haft ont i ryggen å höfterna också hela dagen. Å nu när jag kom hem till byn 16.30 med bussen så lyckades jag på nå vis kliva ur bussen på nåt konstigt sätt så att jag stuka knät å på de! Å sen hade jag en fruktansvärt vrån dotter som absolut INTE ville åka hem från dagis, så jag fick kämpa för att få på na jackan, å trycka ner henne i vagnen.  Å ont gör det i armar, händer å rygg när hon kämpar emot.
Så idag tycker jag att jag har rätt i att få klaga lite.
 
Nu så är maken min å tösabiten på ica å köper frukt. Därför passar jag på att skriva lite blogg. Ska nog ta å lägga mig ett skuv den sista lugna stunden jag har innan de kommer hem. :)
Ont ont ont!! Hatar det....sabla vinter! hoppas det känns bättre imorn.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0