Sova lite då

Ja då var det dags att sova å ladda batterierna till en ny vecka av mitt underbara liv! :)
Imorgon är det jag som lämnar på dagis 7.30. Vilket innebär uppstigning kl 06.00 om jag ska hinna göra både mig å tösabiten klar.
Ska klämma in en skypetid med mina sväron direkt på morgonen när vi vaknat hade jag tänkt också. Svärmor har nyss fyllt år och svärfar fyller år imorgon om jag inte minns fel. Å eftersom jag kommer hem så sent om dagarna så finns det ingen annan tid än tidigt på morgonarna. De e bara å acceptera läget å se glad ut. :)
Shinbi har lärt sig koreanska födelsedagssången, så den ska hon få sjunga. Då blir de nog glada. Å så har vi köpt ett fint album som vi satt in lite fina fotografier i och några julklappar har vi köpt också som vi ska skicka så fort vi har råd. :) De e så kul att köpa presenter! Hade jag haft bättre ekonomi så skulle jag köpa presenter för jämnan. hehe..
Å snart fyller min väninnas son ett år också! :) tänk va fort tiden går. Lära klämma fram något skoj till honom med. Å så blir det systerson Valens födelsedag i början på december. Men han har jag redan köpt till. :)
Å julen sen på det. Massor med paket so. ska köpas. Ser jag fram emot. Men gruvar mig att jag inte kommer ha råd till alla jag vilm köpa. Börjar med de minsta iaf. De är viktigast. ^^

Nä, nu läre jag försöka sova om jag ska orka upp imorn.
Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0