Sitter på bussen.

Idag hade vi "eget arbete" som det kallas när 'lärarna' är borta. Lyckades lösa den där sablans uppgiften jag hade problem med igår!
Är nu på sista uppgiften i kap 19. Å har fastnat där ist!! Det e så himla mycket text å jag e så sjukt trött idag så efter jag läst den kanske tio gånger gav jag upp å bestämde mig för att sluta lite tidigare. :) tom medans jag skrev på tangentbordet så nickade jag till då och då å tröck på fel knappar för att ögena hamna i kors hela tiden. hahaha

Nu när jag kommer hem ska jag äta en smörgås eller två å njuta av tystnaden innan Shinbi kommer hem. ^^ Hon slutar 16.30 idag. Så jag hinner få ungefär en timme för mig själv. ^^

Ska nog passa på att förbereda middagen också.



en bild från i våras. Shinbi till höger å hennes kusin Sungah till vänster. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0